Електронні сервіси – комфортно та зручно!
Шановні платники податків!!!
Головне управління ДПС у Донецькій області повідомляє, що сьогодні платники податків мають можливість без особистих візитів до контролюючих органів отримати необхідну інформацію, у тому числі довідки, консультації та вчасно подавати податкову звітність. Для цього на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів.
Впровадження інноваційних інформаційних технологій дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно.
Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.
Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків та взаємодію з представниками податкової служби. Значною мірою зменшується й адміністративне навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі. Він являє собою персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації з використанням електронного цифрового підпису. Переваги Електронного кабінету платника податків - це можливість працювати на безоплатній основі та у будь – який час, отримувати необхідну інформацію з органів ДПС в режимі онлайн, можливість подання звітності в електронному вигляді, та основна перевага - це економія часу.
Призначення Електронного кабінету – надати платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою. Постійне розширення функціоналу Електронного кабінету зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму, що, у свою чергу, убезпечує платника, особливо в умовах дії карантину, від близьких контактів, які можуть мати негативні наслідки для здоров’я.
Користувачами Електронного кабінету платника є платники податків юридичні особи та самозайняті особи – фізичні особи – підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб портал Державної податкової служби України https://tax.gov.ua.
Нагадуємо, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового Кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу МФУ від 01.06.2020 № 261), з дотриманням вимог Законів України від 22.05.2003р № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.
Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для представників бізнесу. Звітність сформовану за допомогою спеціальних програм можна передати в електронному вигляді до податкової служби всього за декілька хвилин. Таким чином платники економлять свій час, отримують гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).
Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабінету можна без ідентифікації особи. Доступні послуги:
- доступ до інформації з публічних реєстрів (дані про взяття на облік платників; реєстр страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; реєстр платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги ОРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами);
-інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
-перегляд та друк бланків податкової звітності;
-заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;
-контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.
Приватна частина Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, який можна отримати у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, банку та інших установах.
У залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) Електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів:
-персоніфікований податковий календар;
-перегляд облікових даних платника;
-подання звітності в електронному вигляді до органів ДФС, пенсійного фонду та статистики;
-перегляд та друк раніше поданої звітності;
-перегляд вхідних/вихідних документів;
-листування з органами ДФС;
-подання заяв, запитів для отримання інформації;
-інформація про стан розрахунків з бюджетом;
?реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;
-інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;
-інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;
-інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікаційного електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних послуг. Після ідентифікації особи платнику надається можливість скористатися:
-індивідуальним податковим календарем;
-відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
-переглянути та перевірити свої облікові дані (меню «Облікові дані»);
-створити запит для отримання інформації; переглянути стан розрахунків з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
-сплатити податки, збори та платежі;
-створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
-скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ»;
-вести в електронному вигляді Книгу обліку доходів та витрат;
-подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються податковими органами, тощо.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:
-доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
-доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
-подання декларації про майновий стан і доходи;
-отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників;
-отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу.
Нікольська ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області запрошує платників
податків, громадян користуватись електронними сервісами, адже це зручно, швидко та значно економить час. Закликаємо максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, усвідомити переваги такого формату спілкування з податковими органами. Ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників. У разі виникнення питань при поданні документів засобами електронного зв’язку, Ви можете звертатися до Нікольської ДПІ за адресою: Нікольський район смт.Нікольське вул. Свободи,128 або за телефоном (06246)21987