Нагадуємо, що з 01 червня 2021 року було запроваджено сервіс „Електронний кабінет особи з інвалідністю?, який забезпечує:
- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП);
- можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання заяв КЕП – особам, зареєстрованим в ЦБІ;
- можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріплення сканованих копій необхідних документів та підписання документів КЕП – особам, які відсутні в ЦБІ;
- можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
- можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю.
Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/, або на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням „Електронний кабінет особи з інвалідністю” у розділі „Е-Сервіси”, також на веб-сайті Мінсоцполітики можна ознайомитися з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео.
З метою популяризації зазначеного сервісу Мінсоцполітики проводяться відповідні заходи, зокрема, доручено обласним державним адміністраціям спільно з територіальними відділеннями Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, органами соціального захисту населення сприяти реєстрації кожної особи з інвалідністю в електронному кабінеті особи, інформуванню осіб з інвалідністю про можливості подачі документів через електронний кабінет для забезпечення ТЗР.