Другий день консалтингу «Синергія між державою, засновником, директором, громадою – важливий фактор на шляху підвищення якості освіти»
Чи має бути освіта однаковою для всіх чи вона має адаптуватися під потреби та надавати різні інструменти різним суспільним групам?
Під час другого дня консалтингу на тему «Синергія між державою, засновником, директором, громадою – важливий фактор на шляху підвищення якості освіти» були розглянуті наступні питання:
1. Формування єдиного розуміння громадою стратегічних напрямів у роботі управління Служби та функціонування інструментів реалізації державної політики доповідала Ремпель Тетяна Вікторівна, т.в.о. начальника управління Державної служби якості освіти у Донецькій області.
2.Роль керівника в розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти забезпеченні якості освіти в закладі освіти.
3. Самооцінювання — важлива складова функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі освіти - доповідала Литвинова Ірина Михайлівна, головний спеціаліст сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Донецькій області.
4.Маркери покращення якості освітніх та управлінських процесів закладів освіти за результатами інституційного аудиту - доповідала Артамонова Наталія Анатоліївна, в.о. начальника відділу моніторингу, позапланового контролю закладів освіти та взаємодії з органами місцевого самоврядування управління Державної служби якості освіти у Донецькій області.
5.Сертифікація як інструментів підтримки та мотивації педагогів до самовдосконалення і підвищення професійної майстерності - доповідала Литвинова Ірина Михайлівна, головний спеціаліст сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Донецькій області.
Спеціалісти Управління Державної служби якості освіти у Донецькій області, керівники та заступники керівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти Маріупольського району та батьківська громадськість обговорили освітні можливості для дорослих, безбар’єрне і комфортне середовище для всіх учасників освітнього процесу, зокрема, для людей з особливими потребами. А також - можливості й перспективи впровадження індивідуального навчання, формування власної освітньої траєкторії.