ВИПРАВЛЕННЯ НЕТОЧНОСТЕЙ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ
Для забезпечення прав громадян на належний соціальний захист в Україні створено та успішно функціонує Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр), де накопичуються персональні дані про заробіток, внески, страховий стаж з усіх місць роботи ті інші відомості, необхідні для обчислення та призначення пенсії і соціальних виплат.
Створено Реєстр на основі інформаційної бази персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та ведеться Пенсійним фондом згідно з Законом України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
В умовах інтенсивного розвитку інформаційних технологій, ви можете скористатися електронними сервісами, які пропонує Пенсійний фонд України, через вебпортал: отримання довідок з індивідуальними відомостями з Реєстру застрахованих осіб, перегляд та наповнення електронної трудової книжки, дані електронної пенсійної справи та скористатися пенсійним калькулятором тощо.
Також Ви можете контролювати власні персональні дані.
Якщо під час перегляду інформації в особистому кабінеті вебпорталу ви побачили невідповідності щодо особистих персональних даних (прізвища, імені та по батькові, серії (за наявності) та номера паспорта, дати та місця народження, місця проживання із зазначенням адреси), варто відразу діяти.
За наявності електронно-цифрового підпису заповніть анкету на portal.gov.ua , надайте документи, що підтверджують правильність уточнених даних. Після підтвердження відповідності реєстраційних даних та наявних документів зміни до персональної облікової картки будуть внесені у п’ятиденний термін.
Своєчасний контроль за особистими даними Реєстру застрахованих осіб – це відсутність зайвих проблем під час призначення (перрахунку) пенсії та інших соціальних виплат.