Мангушське об’єднане управління Пенсійного фонду України постійно проводить прийом громадян. Пропонуємо ознайомитись з результатами роботи зі звернень громадян за минулий рік. 

Фото без опису

 

        Мангушське об’єднане управління Пенсійного фонду України в роботі із зверненнями громадян керується нормативними документами, наказами Пенсійного фонду України, Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, Указами Президента України та Уряду України, що регламентують порядок роботи із зверненнями громадян.

      Робота із зверненнями громадян в управлінні проводиться відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996р. № 393 “Про звернення громадян”, Указів Президента України від 13.08.2002р. № 700/2002 “ Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та від 14.04.2004р. № 434 “Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів”, наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 14.05.2005р. № 168 “Про створення належних умов для обслуговування громадян”, наказів Пенсійного фонду України та головного управління, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Пенсійному фонді України, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 16.10.2003р. № 101. 

    

Протягом 2020 року до Мангушського об’єднаного управління звернулось:

 

1. В приймальні громадян за принципом «єдиного вікна» – 7360 осіб в т.ч:

-  з заявами про перерахунок пенсій – 1091 особа;

-  з заявами для призначення пенсій – 609 осіб;

-  з заявами на поновлення виплати пенсій – 83 особи;

-  за консультаціями – 725 осіб;

-  з заявами на виплату допомоги на поховання – 1224 особи;

-  за іншим (видача та оформлення пенсійних посвідчень, довідок ОК-5 та ОК-7, запити пенсійних справ, оформлення електронного пенсійного посвідчення,  пенсіонери силових структур, реєстрація на Веб-порталі, видача трудових книжок, автоматичне призначення пенсій, СМС-інформування, анкета РЗО, довідки про страховий стад для УСЗН) – 3628 осіб.

2. Проведено «гарячих» телефонних ліній – 494, звернулось – 2184 особи.

3. Надійшло письмових звернень – 336.

4. Керівництвом управління проведено 31 особистий прийом громадян, звернулось 53 особи.

5. Проведено «прямих» телефонних ліній 21, звернулось 33 особи.

6. Керівництвом управління проведено 37 виїзних прийомів, звернулось 81 особа.

     

       Основні питання, з якими звертались громадяни, стосувались – роз’яснення діючого пенсійного законодавства, перерахунку пенсій згідно ст.42 Закону України «Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування», щодо  зміни способу виплати пенсії, про виплату підвищення непрацюючим пенсіонерам,  про порядок нарахування та виплати індексації пенсії, можливості «докупити» страховий стаж у разі відсутності необхідного стажу для призначення пенсії та призначення державної соціальної допомоги у разі відмови в призначенні пенсії по інвалідності.

      Протягом  2020 року під час прийому громадян для забезпечення зворотного зв’язку з населенням проводиться  анкетування щодо якості наданих послуг.  Загальне відчуття та враження  від прийому в управлінні:

 - добре – 2801 осіб;

 - задовільне – 0 осіб.

     Відділами обслуговування громадян постійно надається  допомога  громадянам з метою  витребування  необхідних для призначення (перерахунку) пенсії документів  про стаж та заробітну плату. Протягом  2020 року направлено 81 запит за  письмовими заявами  громадян  з метою витребування уточнюючих довідок про стаж та заробітну плату на підприємства та архівні установи  України, Російської Федерації.

    У відділі  обслуговування  громадян створені належні умови для проведення особистого прийому громадян протягом робочого тижня відповідно до Стандартів обслуговування громадян.